torsdag 7 oktober 2010

Onsdag

Jodå, jag och lillan slocknade i sängen tillsammans när vi var i full gång och tittade på Sin City =) Den verkade faktiskt jätte bra, så jag tror att jag ska ge den en ny chans imårn!
Elin ringde och väckte oss sen vid 17 tiden, då var hon mys sugen! Så jag sa till henne att det bara var och komma!
Kära syster insisterade på att bjuda mig på Donkan, så vi begav oss ut för lite käk, och Saga hängde oxå på såklart;) (Går dock ej att vända bilden för Elin tog den med sin mobil... ;)
 Vi var iaf ruskigt överens om att barn börjar käka där alldeles för tidigt! PÅ fantasi kommer det ibland in föräldrar som köper en baguette elr fralla till sig själv, och sen en kanel bulle till sitt barn, jag menar hallå! Jaja... änsålänge så gillar hon mammas mat bäst<3 Tack för maten och myset idag fina syster!
Dagens inköp av mjölk och smör gjordes på Domus, check=)

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng<3

2 kommentarer:

  1. Det klär dig med barnvagn Elin:-) Kram mor

    SvaraRadera
  2. Tack själv lillstrumpan..det är alltid lika kul att träffas=)

    SvaraRadera