fredag 15 oktober 2010

Fredagsmys!

Äntligen lyckades det! Jag bakade muffins idag, och dom blev jätte goda och super fina!!

När baby kom hem ifrån jobbet så tog han Saga, och jag stack och handlade. Kändes konstigt att vara utan henne nu när vi nästan lite växt ihop, haha.. Men jag fick handlat lite och var inom fantasi och sa hej<3
Sen har det varit fredagsmys här hemma för hela slanten nu när killarna är här! Baby stack bort med dom för att spana in Arenan by night;) Under tiden fixade jag käk hemma, blandade ihop wokgrönsaker med strimlad schnitzel och beasås i tortilliabröd! Det lät väl gott!





Sen var det idol med chips och dip, och helt klart var Jay och Geir bäst. Vet inte riktigt vad jag tycker om att dom har varit med i gamet förr, men det får man väl blunda för. Dom är ju bra!

Nu är jag så långhårig att jag skäms! Det kommer att bli mössa på tills jag ska till frisören på fredag...jisses, riktigt fult är det att ha för långt hår när man ska vara korthårig! Jag bli allergisk! Men vem bryr sig egentligen, tur att det är kallt ute annars hade nog folk undrat varför jag har mössa;)

Gonatt! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar