onsdag 8 september 2010

1 dag kvar...

...om man ska tro på BF datum iaf! Men det gör jag nog inte... Haha, tänk att i denna moderna värld så finns det ännu inte ett sätt att räkna ut EXAKT när bäbisar ska komma. Det tycker jag i och för sig är lite fint, det får förbli ett mysterium <3

Nu så ska jag sätta på en film som jag velat se länge som jag inte fick se när jag var liten! Men nu är jag stor och bestämmer själv.. mohahahaha!

Lika bra att titta på den nu när det är ljust ute, annars finns det nog en liten risk att jag hade blivit mörkrädd... *tönt*

Pippikoftan ifrån bubbleroom är nu beställd! Baby tyckte att jag visst kunde unna mig det när jag så gärna ville ha den och den var så billig! Jag försöker bota bort impulsköp, men jag får försvara det med att jag velat ha en sån så länge, så då är det inget impulsköp egentligen;)!

15:30 är det jag och syrran som åker till Degeberga! Det var längesedan jag rörde mig mer än 3km radie ifrån Kristianstad nu, så det kommer ju kännas som en riktigt utflykt! Mysigt att träffa Mammi och Pappi<3

Tänkte avsluta varje blogginlägg nu med en tanke och kropp och själ ett tag framöver:


"Hälsa är något man bygger upp och vårdar - precis som en kärleksrelation. Det är genom levnadsval och livsstil vi skapar vår hälsa och vårt välbefinnande Ge dig själv chansen att må bättre! Du kan själv stärka din självläkande förmåga och ditt välmående genom att göra bra val. Det är aldrig för sent att ändra sin livsstil. Du kan även välja dina känslor och tankebanor och därmed skapa mer lycka och glädje i livet,lite tips och råd i varje inlägg tänkte jag.. <3"

2 kommentarer:

  1. Toppen att du köpt koftan! Klart du ska unna dig den! Den kommer värma gott i höst och vinter! =)
    Kram och ha en toppendag i vår trevliga by! ;)
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Ettan är skitbra, tvåan är kass, trean är också bra, sen går det utför igen. :)

    /Makke

    SvaraRadera