tisdag 28 september 2010

BVC besök

Jovisst, idag var vi vuxna igen och promenixade till Kristianstad Kliniken för att kolla lillan<3
Hon hade växt och gått upp i vikt, exemplarisk bäbis må jag säga! Vi gick en sväng på stan bara för att få lite friskluft, men det var ju shit vad det blåste! Jag måste verkligen investera i en höstjacka!
Min pappa lovade mig ett par vinterskor förra vintern som aldrig blev av, så jag ska nog ta en sväng på stan och kolla efter ett par nu! Nu när fötterna inte är så svullna längre:)
Imårn så ska jag till tandläkaren...!!
Varför gör man alltid samma sak, borstar tänderna och gurglar flor kvällen innan tandis? Precis som att det skulle hjälpa! Sist jag var där så hade jag ett liiiiiiitet hål, och det finns väl en liten risk att dom kommer att vilja laga det.. Men men, jag överlever väl!


Idag så kom Katta och Filip på besök för att heja på Saga, och dom hade med sig superfina presenter till henne! Ungen är ju redan bortskämd <3 Här är en bild på hennes lilla tjej hörna i killarnas rum, för man behöver väl ändå inte ett eget rum när man är 12 dagar gammal? =)
Nu ska vi nana<3 Over and out from Vasagatan!

1 kommentar:

  1. Jamen visst. Ni har en exemplarisk bebis därför att ni är exemplariska föräldrar:-) Så duktiga o fina. Kanske kommer jag inom ikväll istället efter kursen... längtar ju att få krama lite o så vill jag bolla lite funderingar med mina kloka barn! Kraaam

    SvaraRadera