tisdag 21 september 2010

Mamma Mia=)

Tack för alla fina kommentarer<3 Jag blir så glad att ni fortsätter läsa min blogg;)
Och tack alla släktingar och vänner för fina presenter till fröken bäbis, vad snabba ni var <3 <3

Nu har vi börjar falla in lite i vardagslivet och försöker smaka på hur det känns. Men vi kan ju fortfarande inte sluta stirra på lilla livet och glömma bort tiden som flyger iväg! =)
Hon sover så gott, men just vid 5 tiden idag så ville hon vakna! Och vad gör man inte!
Vi fick hembesök av BVC igår, och hon mätte och vägde, och det såg så bra ut. Schysst att dom kommer hem till en så första gången.
Hanna var här idag med härlig frukost och träffade fröken bäbis! Så vi pratade barnafödsel hela morgonen lång! Och sen var det jag och baby som fixade lite ärende på stan. Papper som ska skickas, helt plötsligt står det "underskrift; vårdnadshavare", och då menar dom mig! Tufft... ;) Vi handlade en bok till Saga (min allra första bok) där man ska skriva in lite grejer om henne och sätta in foto och sånt!
Pyssel som pappa baby (?Alec får jag väl börja säga nu så det inte sker missförstånd;)
är väldigt duktig på. En sväng inom moster Elin på fantasi och sen hem.
Melle och hennes mamma kom på en kopp kaffe och bäbis-kel<3 Tänk så poppis lilla Saga är! Det är mysigt tycker jag!

Helt plötsligt när jag sitter här vid datorn och Saga sover, att ögonen börjar gå i kors. Jag är nog trött, men vem vill sova när fröken bäbis och herr baby är mycket roligare att vara med när man är vaken!
Nej, bloggen blir nog allt lite diffus innan jag landat ifrån mitt "bäbis-rus", men det är ju så det ska vara!

Nu är det middag som gäller, och halv 8 hos mig! Precis som back in the day!
Kärlek //L

p.s jag lägger snart upp lite bilder!

1 kommentar: