torsdag 2 september 2010

Frukostdejt!


Strax efter 10 så knackade det på min dörr, och då var den min allra finaste Tania som kom på frukostdejt<3 Myyyysigt! Hon hade med sig goda frallor ifrån fantasi, och jag hade kaffe på g i bryggaren. Ibland är det så mysigt att duka upp och äta en låååång frukost, och det var precis vad vi gjorde. Vi tog igen det vi missat av varann och mer därtill, och det är så mysigt med sådana vänner, som man känner sig lika nära oavsett hur lång tid det tar mellan gångerna! Så tack min fina Tania för en mysig förmiddag!

Jag blev lite nanig där på eftermiddagen, och när baby var kiropraktorn var det jag som somnade en stund.. Haha, jag skulle egentligen följt med honom på cykeln när han skulle springa när han kom hem, men fin som han är så lät han mig sova när jag nanade så gott<3
Så jag vaknade 2,5 timmar senare, och då satt han och tog igen sig efter löpturen ute på balkongen, och det var en sån mysig solskens kväll så vi satt där tillsammans en stund och bara njöt!

Väl dags för middag så får jag väl slänga in veckans sista planerade middag oxå;)
Jag stekte svampinioner, bacon och skinkschnitzel ihop, kryddade lite, hällde i grädde och maizena, lät det puttra en stund, och vips var det en massa kött i gräddstuvning! Och så stekt potatis till det, sjukt gott, och jätte lätt!

(Jag var hungrig och lade därför inte ner så mycket tid på upplägget, haha.. =)

Nu så är kvällen kommen, och imårn är det fredag och då kommer killarna <3 <3
Duschen kallar på mig, det ska bli varmt och skönt!
Mys på er allihopa/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar