lördag 25 september 2010

Dagarna flyter på i samma ordning. Jag förstår dock varför en heeeeel natt sömn är så lockande för mammor och pappor. Det är ju så skönt att sova en hel natt, men det är inget man tänker på innan man har en liten knodd! Men det är väl ett ganska litet pris att betala<3
Jag börjar dock längta lite tills att livet börjar återgå lite till det vanliga. Nu känns det som att vi har fått låna en liten bäbis att mysa med och ta hand om i typ 2 veckor, sen måste vi lämna tillbaka henne. Det låter kanske konstigt, men så känns det! =) Jag vill att vardagen ska komma igång mer som vanligt igen med Saga med i den bilden. 
 Så idag så gjorde vi ngt som bara jag och baby gör bäst;) Vi åkte och kollade på bilar=) Vi har ju sagt att vi ska köpa en, men vi ska bara bestämma oss. Nästa på tur att provköra är... Kia Sorento, skit snygg!

 
Men nu så ska vi köra på med mer "saker i vanlig ordning", nämligen mys i soffan och film! Baby skulle fixa ngt gott till ikväll, och det  verkar visst bli... Våfflor m. sylt och grädde...mmmmmm!!
I love!
 Detta videoklippet känns så längesedan, tänk att lilla pluttan har bott där inne i magen...? Vi får väl se om det fungerar att spela upp, jag har aldrig laddat upp video på bloggen?
 

Jaja, nu saknar jag mina <3 som väntar ute på mig i soffan! Ha en mysig lördag alla<3
Kramar och kärlek ifrån Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar