tisdag 7 september 2010

Hemmadag


När baby stack till jobbet så började jag med att verkligen rota genom alla mina lådor, pärmar och dylikt med uppdrag att slänga så mycket som möjligt och göra plats för nytt jävlamög;) Och jag lyckades få ihop en hel sopsäck med bara massa grejor som jag sparat på. Har en byrå låda i hallen som är för mig; "var ska jag göra av den här grejen som jag inte vet om jag vill ha eller ska spara, hm, slänger det i min byrålåda..hrrmmm"
Så nu har jag gott om plats! Ja, varför inte fortsätta att pyssla lite, så det gjorde jag. Försökte mig på att putsa fönsterna, men jag fick ngt slags svindel när jag ställde mig på stolen, så jag tar babys råd och väntar med det.. Det finns annan marktjänst att utföra;)
En powernap på soffan satt fint! Har spelat en hel radda mp3 lista på ps3:an hela dagen, och det är alltid roligt att lyssna på "gamla" mixlistor för att se vad man egentligen lyssna på för musik!

Jag slängde ihop min första äppelpaj för att överaska baby när han kommer hem ifrån jobbet ikväll! Den ser riktigt smaskens ut!!


Hoppas han blir glaaaaaaaaad <3 <3 Har spelat in Idol oxå så det ska vi titta på när han kommer hem! Och det blev som jag trodde idag, absolut ingen bäbis känning. Hon har ju hittat tillbaka till sitt lilla krypin vid min vänstra lunga känns det som.. Haha, busunge säger jag!

Kärlek/L

Carina: Vad roligt att du hittat min blogg och gillar den! Tänk vad världen e liten, killar på samma jobb, och samma släktingar oxå! Hanna är ju min kusin, på Alfs sida då förstås;) Och du har oxå en knodd i magen, myyyys, grattis!
Jag har hittat den på bubbleroom nu och är sjukt sugen på att beställa den, trots att jag inte riktigt har råd...grrr! Tack för tipset <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar