fredag 10 september 2010

Fredag

En snabb sväng på stan, hämtade ut våra paket, kollade liiite i affärer. Pappi hittade ju ett par skor som jag blev så kär i, så jag var och kollade på dom. Det fanns bara ETT par kvar i storlek 41 i alla deras butiker! Men jag kunde ju inte gärna köpa dom, för jag kunde ju inte ens testa dom med mina uppsvullna fötter.. Grr, hoppas dom finns kvar sen när mina fötter återgått till normal storlek.
När vi kom hem så hittade vi ett erbjudande som vi fått i posten ifrån Sibylla. Där äter vi typ aldrig, men två meal för priset av ett var ju inte fel. Och riktigt goda burgare var det faktiskt oxå!


Här är bilen som vi suktar efter... Och min Pippi kofta som är super skön och jag älskar den redan!!


Baby fick testa på att köra automatare=) Vi får väl se vad det blir för bil till slut.


Nu har jag tagit en powernap på soffan, baby har sprungit, och nu är det dags för glass och idol! Fortsätt hålla tummarna för oss att det ska bli bäbis snart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar