onsdag 22 september 2010

Såhär poppis!


Såhär poppis är vår lilla guldklimp! Fint tycker jag, att hon redan fått egna presenter <3

Idag så kändes det faktiskt inte som att vi firade födelsedag här hemma. Känns som att babys födelsedag kom i skymundan nu när det varit så mycket annat (bäbis;) ist.
Men vi drack morgonkaffe i sängen, tog det lugnt, sen var det tvätt/handla/försäkringskassan och sånt göra för babys del. Jag var hemma och tog hand om lillan<3
Och morbror Jokke kom på besök, och sen kom moster Elin, och sen kom morfar och bytte av;) Som sagt, poppis! =)


Efter en hel dag med gos, så var det födelsedagsfirande som stod på listan. Så jag smög ner till fantasi och hämtade lite grejor som jag beställt!
Sen var det fest med smörgåstårta och prinsesstårta till min älskade kille som fyller år! Tänk vad bra man kan ha det, att jag får vara såhär lycklig?!



Imårn så ska vi iväg på vår första lilla utflykt som familj och det ska bli skoj! Nu var det längesedan jag lämnade Kristianstad (eller lägenheten för den delen!!=)
Så först så ska vi till mormor och morfar, sen en trip till IKEA där det ska inhandlas en välbehövlig möbel till Saga. Malmö elr Älmhult? Vi får väl se;)

Kärlek /L

1 kommentar:

  1. Fin smörgåstårta..vem kan ha gjort den..hihi..meeeee! Hoppas den var lika god som den ser ut..Kramar syrran!

    SvaraRadera