onsdag 1 september 2010

Tack för kommentarerna, det känns bra att jag inte är ensam i min tillfälliga sinnesförvirring <3

Baby tyckte att jag skulle lägga mig på hans sida redan igårkväll i hopp om att jag skulle somna lättare, men det som är så skönt är ju att byta efter halva natten.. Gräset är ju som bekant alltid grönare på andra sidan. Jag drömde iaf livliga mardrömmar om konstiga saker?! Som att Alec blev jagad av en hemsk tjur, för att sedan förvandlas till en svart/vit kanin (var det mardrömsliknande fanns i detta kan jag inte riktigt förklara i efterhand?)

Det är väl ändå tur att vi är konstruerade som vi är.. Jag tänker på att nu i dessa sista dagar innan fröken bäbis ska komma så är jag sjukt deppig, för att den vara glad, för att sen bli ledsen för minsta lilla! Det var som jag sa till morsan, hade det bara varit jag själv så hade jag kunnat ligga i soffan och bara glo i taket och vänta ut henne. Men man får ju inte glömma bort livet som sker trots min väntan!
Det är nog för att man trots allt ska se fram emot en smärtsam förlossning ist för att gå hemma och dra, så känns det lite lättare, typ?!




Men nu så är det dags för att börja med middagen....!! Haha, så nu så ska jag skala potatis, i massor!


Jag är idag tacksam för livets små mirakel, och att jag får lov att ha det liv jag har, och jag vill påminna mig själv om vem jag är och vad jag vill, inte ta livet för givet och njuta av varje stund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar