lördag 4 september 2010



Ikväll så har vi kollat på denna rullen;) Det kändes som en hyllingsfilm till "gammeldags" action. Småcoolt med en rollbesättning som innehöll namn som;
Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger,Mickey Rourke, Sylvester Stallone, Jet Li, Dolf Lundgren, Eric Roberts and so on... Haha, faktiskt lite coolt!
Den var helt okej, mycket pang pang, sådär handling och massa muskelknuttar som blivit lite gamla.
Adam frågade mig hur dom kunde få så ådriga armar, då svarade jag att dom hade pumpat järnet precis innan scenen skulle filmas. Varpå han svarar tillbaka att han skulle pumpa hela kvällen i soffan, för han tyckte att ådror såg coolt ut<3

Nu så satte dom på en annan film där ute, men ärligt talat så vet jag att så fort jag ser en film med Predators som drömmer jag mardrömmar.. Så jag håller mig inne vid datorn i sovrummet ist! I am a dork...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar