måndag 6 september 2010

En dag på stan!

En tidigt morgon för sova är inte det lättaste! Men det gör inget=) Jag och baby fick ju då en lång morgon tillsammans innan han skulle iväg till jobbet<3
För mig blev det en sväng på stan, och på Hannas inrådan så begav jag mig till hälso kost affären och köpte te, hoppas det hjälper!!<3 =)

Jag var egentligen på jakt efter en overall till fröken bäbis, men på alla ställen i hela stan så fanns det bara babyrosa, elr babyblå, och det ville jag inte ha...
Men jag var allra sist inne en sväng på name it, och där hittade jag en grå som såg lite tuff ut, täckjacks material, fodrad och den verkade super skön, så jag slog till, hoppas hon blir nöjd;)


Och efter att ha sprungit (läs: gått väldigt sakta;) på stan ett par timmar så var det dags att göra ett stop på stans bästa fik, Fantasi såklart! Där fanns Sara och Elin<3

Så jag tog en vilopaus där, och fick höra lite om Sthlm, kuuuuul!
Elin undrade om hon skulle komma inom en sväng efter jobbet, men jag sa att ärligt talat så hoppas jag att jag somnar på soffan, är inte världens bästa sällskap just nu.. Haha.. Vi bestämde att vi skulle åka ut till Deget imårn ist och träffa storebror en sväng ist! <3

Tack för mysigt sällskap fina syster yster<3 Nu är det jag som slänger mig på soffan och slår på en film och dricker hallonbladste!
Massa kärlek ifrån /L

2 kommentarer:

  1. DEt var bar kul att få lite sällskap, hade ju inte så mycket att göra ändå=) ses imorgon!! Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Fin overall, hon kommer att bli en tuff liten tjej <3

    SvaraRadera