fredag 10 september 2010

+ 1 dag..

Haha, svårt att komma på ett annat ämne som ska hamna i fokus nu i bloggen än just lilla livet. Ha! Men jag ska försöka!
Idag så är baby ledig, och som vanligt så vaknade vi för tidigt, och kunde inte somna om, så han satt på en film och jag satt på te ;)
Så det blev morgon chill i sängen med muffins och te!!
Nu börjar dagen iaf dra igång, så det borde vi oxå göra. Vi ska sticka ner på stan för att hämta ut lite paket på posten, i liiiiiike! Min Pippi kofta har kommit!
Sen lutar det åt att sticka till bilfirman och testköra bilen som vi blivit lite förälskade i...

Vad kan denna dagen mer erbjuda? Nja, i och med att vädret inte är det bästa så är det möjligt att det bli lite film dag, mysmiddag och allmänt ta det lugnt, Idol och sånt på tv ju! Men helst av allt så vet vi ju vad vi vill ska hända.. mohahahahaha!

Ha en supermys Fredag!
/L

1 kommentar:

  1. När du minst anar det så händer det...tror jag i alla fall ;))
    Jag har aldrig fått uppleva att en förlossning satt igång själv, då jag blev igångsatt förra gången tre veckor för tidigt. Och ska ha snitt denna gången. Men du kommer klara det så fint, och jag håller tummar och tår, vad spännande!!
    Njut av helgen! Kram Carina

    SvaraRadera