söndag 12 september 2010

Mysiga Söndag!

Idag så sov jag läääääänge! Jag slog inte upp ögonen förrän klockan var säkert 11:30! Var bara uppe på toaletten en gång oxå, inte illa det;)
Baby hade kaffe klart, så det blev frukost i sängen, kollade på efterlyst och bara njöt av att det var slappe Söndag<3
Sen tyckte baby att vi skulle ut och rasta mig, och det hade han alldeles rätt i, en liten promenad är alltid uppskattat;) Först så installerade vi (läs:Alec =) bilbarnstolen så att den är på plats om damen behagar sig att dyka upp nån gång snart, sen spatserade vi vidare, till T-parken.



Jag behövde lite vilopaus så vi satt och filosoferade lite;)




Jag och Saga spanade in bron till nya Naturum! Härligt att solen fortf värmer <3



Baby kastade macka<3

En sväng inom Domus, en glass som var god som godis, sen var vi på väg hem igen:)
Men vi har ändå varit ute i 2 timmar? Tiden har bara sprungit iväg igen! Men inte mig emot i och för sig;)

Nu får vi se vad kvällen bjuder på!

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag=) Enda gången man kan säga "vilken fin stor mage du har" utan att du tar illa upp

    SvaraRadera
  2. Det är bra att ni fördriver tiden så fint :)
    Jag är ledig imorgon, men då är det jag och kidsen som gäller. Annars fre, lör, sön. Om du är tillgänglig så kan vi ju ses :) Men vi kan inte planera för mycket :) Puss puss

    SvaraRadera