torsdag 9 september 2010

D-day!

Men det var ingen bäbis som brydde sig om att det var BF idag ;) Men det börjar kännas ganska lugnt ändå, det känns som att hela min kropp och hjärna har ställt in sig på att det nog inte kommer bli nån bäbis alls. Haha, det låter kanske lite konstigt, men det är lättare att tänka så ist för att gå och vänta hela tiden.
Annars så kan man förklara det som att det känns som att man vunnit en miljon på lotto, men man har inte fått pengarna än, och när man frågar när man ska få dom så är det ingen som vet eller har ngt svar till dig. Ngt sånt känns det! =)
Vi var iaf nere och mätte och lyssna på hennes hjärta och allt såg bra ut, barnmorskan gissade att hon skulle komma efter helgen.. Kul att alla är så engagerade i lillan! Alla har bra koll på att det var idag som hon skulle kommit<3

När baby stuckit till jobbet så tog jag en powernap, och sen kl 16 så var det jag som mötte upp Melle och tog en fika på stan. Myyyyys! Alltid så kul att träffa henne, och vi har alltid massor att prata om <3

Jag köpte med mig lite mjölk hem, käkade middag, och efter Elin hade stängt så kom hon inom och kollade på tv och chillade lite. Fröken bäbis i magen hade värsta passet i magen, så jag passade på att säga till Elin så hon fick känna, ballt!
Chilla är typ vad jag är bäst på att göra nu;) Så nu har hux plötsligt denna dagen oxå bara flugit förbi!
Men imårn så är baby ledig!! Och sen Lördag oxå, så nu är han bara min i tre hela dagar!! <3 <3

Men nu så slängde jag ihop lite muffins innan jag ska hoppa i duschen, så luktar det nybakt och gott när baby kommer hem<3
Mums!! =)

(och eftersom min iPhone är skit, så blir det inga bilder ifrån idag heller! jag är faktiskt INTE så nöjd med min iPhone...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar