söndag 26 september 2010

Söndag

Först så fick jag sova på soffan igår kväll en stund, och sen när jag vaknade så vankades det våfflor! Baby har fortf kvar energi att överraska <3 <3 Jätte goda var dom!!
                                                
 Och en tupplur med lilla Saga på eftermiddagen är ju aldrig heller fel! Finns det något mysigare än att somna tillsammans med en sån liten tös, och sen vakna av hennes joller<3
Lördagsmys med mina två älsklingar! Det blir inte bättre!
Vi kollade för övrig på Knight and Day, helt ok film faktiskt. Mer underhållande än allvarlig action, men den var kul kul som 6 days and 7 nights med Harrison Ford! Helt klart sevärd;)
Nu ska vi få besök av Alecs systrar som vill gratulera honom och hälsa på Saga. Äppelkakan står i ugnen, och bäbisen är badad....snart;)

5 kommentarer:

  1. Mysig bild på dig och Saga. Hon är helt perfekt!
    Men, ättiksgurka till våfflor?!!
    Vi är förkylda alla tre nu, men jag jobbar hårt på att vi snart ska bli friska. Olle vill säkert också träffa Saga. Han gillar också bebisar <3

    SvaraRadera
  2. åhh vad fin hon är :) när får man komma och hälsa på? :) ta hand om er. pussåkram melinda

    SvaraRadera
  3. Nybadad bebis.. bebisar luktar så gott.. Får jag lukta lite på henne i morgon kväll efter skolan?

    SvaraRadera
  4. Åhh vad mysigt det ser ut med bebismys <3<3 NJUT!! Och lukta : ) Dom luktar ju så gott!!! Fin man du har som verkar ta hand om sina sessor <3 Kram

    SvaraRadera
  5. Bilden på Saga och dig är så mysig! <3
    /Carina

    SvaraRadera