fredag 3 september 2010

Inatt så tyckte jag att lillan var lite besvärlig i magen, och över orolig som man är så ringde jag för lite tips och råd till förlossningen. Och dom ansåg att minsta lilla intuition, känsla elr förnimmelse skulle tas på största allvar så dom ville att jag skulle komma in så dom kunde kolla läget!
Först hann jag träffa mor och far en liten stund för dom satt nere på Fantasi och fikade<3 Mysigt säger jag! Sen var det dags att cykla vidare...

Såklart så var allt bra med henne, dom satte ngt slags skärp runt magen som mätte hjärtat och sen så sa hon att det var sammandragningar, och jisses vad hård en mage kan bli! Hårdare än vad den någonsin var innan hur mycket jag än tränade! Haha=)

Mormor ringde och ville ses på en fika imårn när det är bokfestivalen i stan, kul! Jag ringde tillbaka, men hon var inte hemma så jag pratade med morfar ist. Tror det var första gången vi pratade i telefon..? Han sa att han skulle hälsa att hon skulle ringa tillbaka, men än har hon inte ringt. Ska man då anta att hon inte kommit hem än, elr att han glömt? Vill ju inte ringa och tjata igen!


Jag tänkte på det.. Man är ganska ego när man är gravid. När jag träffar vänner elr folk överhuvudtaget som frågar; "hur eeeeee det??" så svarar jag, men jag glömmer att fråga tillbaka; "hur eeee det själv?" Inte alltid, men ofta! Och det är ju inte för att jag inte bryr mig, men jag är faktiskt lite självupptagen just nu, men jag lovar att återkomma i bättre social form sen;)

Nu är det middag! Mumma=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar