tisdag 7 september 2010

Vad ska jag göra idag?

God morgon! En bra natt, eftersom jag var igång igår så var jag så trött så att jag fick sova hela natten lång<3 <3
Så vad ska jag då hitta på idag för att åstadkomma samma sak? Hm... det ser inte ut som att det ska bli en lika fin dag idag som igår, molnigt är det iaf.

Igår hittade jag en kofta på MissVickis blogg, och jag vill HAAAAA den, i looove it! Men tydligen så ska den vara slutsåld, typiskt... Jag är i vanliga fall ingen "koftmänniska", men vem kan säga nej till denna?


Nu så ska jag sätta mig i sängen och dricka morgonkaffe med baby<3
Och idag blir det nog inte heller ngn bäbis, igår kändes det ändå som att hon var lite på G, men idag så har hon nog krupit upp i bröstkorgen igen...Grrrrr! Haha, men hon gör ju som hon vill så länge hon är inne i magen iaf, sen blir det andra bullar;)

Vad ska ni göra idag?
/L

5 kommentarer:

  1. Hej Linnéa!
    Koftan finns på bubbleroom.se!
    Jag köpte själv en där i förra veckan, och då fanns de i alla fall. =) Så kolla där!!
    Tack för en rolig och intressant blogg! Hittade hit via din mammas sida. Blev väl lite nyfiken också, då jag såg att din sambo är Alec, för han och min man jobbar på samma företag. Min gubbe heter Stefan R. De spelade innefotboll med Korpen också för ett X antal år sedan. Då hängde man med på söndagarna för att kolla. =)
    Intressant också att läsa dina tankar om graviditet etc, då jag också går hemma med "mage". Vår bäbis tittar ut 6 oktober med kejsarsnitt och det är väldigt spännande och samtidigt drygt att vänta. Vi har en pojke på 5 år också, Viggo.
    Vi bor i Degeberga. Jag är nästkusin med Hannah och hennes systrar med - på Mias sida.
    Må gott och lycka till nu med er bäbis! Blir spännande att följa er! Kram från Carina A. <3

    SvaraRadera
  2. CRAP! Jag trodde det var på gång!! Men hon har kanske mer att uträtta där inne innan hon är redo. Kanske bäst att inte bråka med henne <3
    Vilken härlig kofta! Pippi-tröja för vuxna liksom.
    Lillen var jätteduktig hos tandläkaren. Själva tanden hade inte blivit skadad, men var lite mer lös än den andra. Men röntgen visade att hans permanenta tänder var stora och redo att komma ut, så tandläkaren trodde inte att det skulle dröja förrän han tappa sina mjölktänder. Jag vill inte att min lille plutt ska vara tannalös, för att sen få enorma bissingar :( Då blir han ju stor helt plötsligt :S
    Vad du ska göra idag. Precis vad du vill, njut av ensamheten (Så säger alla och det är skitstörigt för man vill inte vara själv, man vill bara vara förlöst och ha sin bebis) Men det är sant, om några veckor kommer det säkert stunder då du längtar efter att vara själv. Du kan ju bada, fixa med naglarna, göra lite ansiktpeeling. Bara pyssla om dig själv. Jag tänkte skriva fotbad, men jag antar att du inte når ner att fila och smörja sen? :P
    Snart är det dags, vilken dag som helst. Älskar din min vän. Mys, ta hand om dig själv så ses vi snart <3 <3

    SvaraRadera
  3. Waow..något som jag kan om datorer som inte du kan! sök fram ditt klipp på youtube, sen under där det finns en massa länk- ikoner, så är där en knapp som heter "bädda in" tryck på den så får du fram en kod som du kopierar, klipper ut och sen klistar in där du vill ha den! Lycka till!! Kramar

    SvaraRadera
  4. Ha Carina, jag säger som Linnéa, vad kul att du är inne på min sida:-) och Elin, vad jag missat om datorsnacket? OM tröjan säger jag bara, ta fram stickorna tjejer. Det är en väldans avkopplande sysselsättning när man har fullt ös med barn o allt. Kraam

    SvaraRadera
  5. Bodil, ja man är lite "forvidden" haha. :o)
    Skulle jättegärna vilja ta upp stickningen igen, det är superkul att sticka! Jag gjorde en del plagg till förra barnet, en filt, tossor, en dopkappa, mm. Denna gången har graviditeten gått av bara farten och har dessvärre inte hunnit med nån stickning alls. Men kanske det kan komma en paus mellan blöjor och matning, vore skojigt!
    Kram till er!
    /Carina

    SvaraRadera