fredag 24 september 2010

Fredagsmys!

Ännu en dag i ledighetens paradis=) Nej minsann, idag sov jag ända till 10:30! Baby var rar och tog fröken bäbis, sen när jag vaknade så fanns det ny bryggt kaffe, och han var i full gång med att skruva ihop Sagas möbel! Allt blev så bra, nu har hon en liten tjej hörna i killarnas rum (dock inget rosa som sagt;) Vi pillade och grejade lite här hemma, baby fick springa upp och ner i förråd med grejor, för jag är ju fortf inte allt för mobil. Det är ju inte alltid alla mammor berättar hur mör man är efteråt! Men, det går nog ganska fort tills man är sig själv igen. Och som sagt, det är ju nu dessa dagar som baby är hemma som jag ska passa på att ta det lugnt nu när jag blir så uppassad<3
 Hon är iaf snäll och rar och sover som hon ska<3 Vi hann med en sväng på stan oxå, fixade lite grejor och fick ut och få lite frisk luft. Vi träffade på Johan och Ulli och fick visa lilla tösen! Deras lilla Ebba som nyss var så liten blev hux plötsligt så stor när man jämför med Saga! Och det skiljer ändå bara ett år, men det är väl som alla säger; "Ta till vara på denna tid, för det går såååå fort;)"
 Även om det är varmt ute nu så känns det att hösten är kommen. Jag tycker det var inte så längesedan vi var i Kiaby och badade i sjön där! Men tiden flyger verkligen iväg nu, även om det inte var så längesedan jag klagade över att dagarna gick sakta... =)
Eftersom mor fyllde år idag ( <3 ) så var dom ute och åt på BBQ, sen var det jag och baby som bjöd på kaffe och kaka efteråt, mysigt! Nu ska Elin åka till öl festival i en vecka! (Eller Oktoberfest hette det nog;) Spännande, det ska bli kul att höra om det när hon kommer hem igen!

Nu sitter vi iaf vid datorn och har kvälls stund, det är mysigt=) Imårn har vi absolut inget planerat, löradgsmys? Kanske en film, det känns som att det var längesedan nu!
Kärlek / L

2 kommentarer:

  1. haha..du var lite snabbare än mig=)

    SvaraRadera
  2. Bilden på Saga är heeelt underbar! Söta fina lilla unge! (Jag snodde den) Puss

    SvaraRadera