onsdag 22 september 2010

Träna!

Åååååh, jag vill oxå ut och springa!
Jag blir så sugen när baby drar på sig sin fina löpartröja, schysta lurar och grymma skor, och så springer han en MIL! Sådär bara! Jag vill oxå!!
Doktorn sa att jag skulle vänta lite, några veckor iaf, innan jag fick sätta igång med träneriet;)
När jag åkte in till CSK och skulle föda barn så vägde jag 89,6 kg! (I know)
Och nu bara går jag ner i vikt utan at direkt göra något, änsålänge iaf;)
Så nu står vågen på 79 kg, och jag längtar efter att få pressa ner den siffran.
Jag kommer att hålla er uppdaterade här på bloggen ang. det så att jag inte "kommer undan";)

Nu så ska jag och baby kolla på nån film på datorn i vanlig ordning. Saga sover sött och en viss herr golstrand fyller ju år idag!! 22/9-10, så idag ska vi vara extra snälla och rara mot baby <3

Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Då säger vi: GRATTIS på födelsedagen! :)
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Du kommer att gå ner allt, det lovar jag dig. Nu får du ju bra press på dig när du lagt korten på bordet :) Kan lova dig att du inte såg ut som en som vägde nära 90 kg (fast det är kanske viktigt att det var just 89,6!! hihi) Du är alltid fin min vän, fast det är klart att du ska gå ner till det du trivs med! Pusss

    SvaraRadera