söndag 26 september 2010

Fastrar, Äppelkaka och Pizzamys

Fastrarna ifrån Malmö dök upp vid 12 tiden, och dom hade med sig en massa presenter! Kläder till Saga och lite födelsedags present till baby;) Oliver var sjuk så han hade fått stanna hemma, men han hade köpt en egen present till lillan som var jätte fin, en vit kofta med mössa till<3 Tack för den!!=)
Så vi drack kaffe och åt världens godaste äppelkaka!! Och så kollade vi på lite filmklipp bla ifrån vår resan som det nu var ett år sedan nästan!! Jisses vad tiden går fort!
Jag hoppas att jag inte skrämde upp dom när jag berättade hur förlossningen gick till, haha, vi vill ju gärna ha lite fler kusiner till Saga!!=) 

Saga fick en liten mössa som hon nog kommer att växa i tills det blir lite kyligare ute, men visst klär den henne redan;) Fastrarna blev iaf charmade och man märkte att dom såg fram emot att få göra flätor på henne när hon blivit lite äldre;)
Så nu har jag och baby varit ute en snabb sväng med vagnen, handlat lite, och sen cyllade han och hämtade Söndagspizza och nu är jag ruskigt mätt! Ikväll är det tv-kväll, Amazing Race, Ensam mamma söker och sånt! Chill i soffan, det gillar vi;)
Roligt med  era kommentarer, kul att veta att ni läser<3

//L

6 kommentarer:

  1. Åh, hon är söt som en liten docka!
    Vad underbar!
    Vilken fin mössa! Den kommer värma gott i vinter.
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Åh så fin hon är <3 Kanske ni skulle köpt större byrå:-) Vi ses i morgon kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Finaste fastrarna har hon lillsnäckan <3

    SvaraRadera
  4. Med risk för att bli TJATIG! Hon är så söt, så perfekt, så gosig och SÅ underbar.
    Denna förkylningen grämer mig, för jag vill träffa fina lilla Saga igen! Fy vad deppig jag blir.
    Hon är så fin i den mössan, även om den är liite stor än :) Och i den bodyn såklart :P
    Miljoners luftpussar till Saga! (så hon inte blir smittad)

    SvaraRadera
  5. Och förresten, SHIT vad många besökare du har!! :) Puss

    SvaraRadera
  6. Åååååå!! Hon e ju underbart söt!! <3 <3 längtar tills vi får till en date! Så jag får mysa m henne!!! =) kram Martina

    SvaraRadera