lördag 4 september 2010

Mysdag med mormor!

Inatt så somnade jag hur lätt som helst och sov tills jag vaknade (alltså vaknade inte på natten;) Dock när jag vaknade så hade jag så jäkla ont i bihålorna och halsen, dumma förkylning! Men med lite Vicks och C-vitamin så hoppas jag på att krya på mig ASAP!
Jag promenixade ner till Fantasi och köpte frallor! Där lös ordinarie personal med sin frånvaro, för som är på väg till Sthlm och ska gotta sig med ute liv, shopping och Gröna Lund! Hoppas dom får en super helg <3 <3
Lina, Nero och Jonna hade hand om stället med bravur<3 Väl hemma så ville jag äta frukost direkt för jag vaknade vrålhungrig, så vi dukade upp direkt! Det är så mysigt när killarna är här, och äta frukost tillsammans, eller ja, överhuvudtaget så blir vår lilla familj så mycket större när dom är här, och det gillar jag!<3

Dom åkte till Everöds flygplats för baby skulle hoppa fallskärm, och jag tog en powernap innan det var dags för mig att träffa mormor som tagit bussen in till stan och varit på bokfestivalen. Jag drog på mig ngt annat än mjukis för en gång skull, inte mycket som passar elr sitter bekvämt nu ska jag säga, börjar bli lite kallt med sandaler, men jag är ju så illa tvungen när inga skor passar... Dagens outfit;

Först när jag tittade på bilden så tänkte jag att det var ngt fel på spegeln för jag såg så bred ut, haha, men det är nog den bistra sanningen, haha=)

Jag och mormor skulle ses utanför McDonals ute servering, men när jag letat ett tag så utökade jag mitt letande mot Domus och hittade henne vid BK;) Det är hur lätt som helst att bland ihop Mc med BK, så jag förstår;)
Vi gick till Walströms (?) och fikade, för där har jag aldrig varit, jätte mysigt ju! Mormor är väldigt rar och rolig, och vi hade hur mysigt som helst och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon tyckte att hon kände sina barnbarn för dåligt och vill ändra på det, bra initiativ säger jag<3

Tack för fikan fina du <3

Nu är jag hemma igen, och inväntar killarna och baby, och sen har ännu en dag flugit förbi, nu närmar det sig ännu mer... 5 dagar<3
Kärlek /L

2 kommentarer:

  1. Fina mormor=) önskar jag med kunde varit med..nästa gång! Kramar

    SvaraRadera
  2. Du är inte bred, hihi. Du är lagom och tillochmed mindre än vad man brukar vara dagarna innan man ska leverera smått! Du klär så bra i magen, så jag vet knappt hur du ska kunna toppa det när Saga är född?! Men som man så klyfigt brukar säga "Allt klär en skönhet" :) Hoppas vi ses snart. Eftersom jag jobbar heldagar hela nästa vecka + helg så lär vi väl inte ses förrän du har blivit mamma <3 Puss

    SvaraRadera