lördag 11 september 2010

Lördag!

Idag så fortsatte vi med vårt uppdrag att hitta en bil som vi båda tycker om. Men jag måste säga att det inte är så lätt. Det är ngt man gillar med en bil, men då är det ngt annat som faller bort som den andra hade fast än att den saknade... Ja, tur att vi inte har ngn brådska med det! WW dom firade att en bil fyllde år, så dom bjöd minsann på champagne (alkoholfri=) och kakor, gottis!
Vi körde ut en sväng på elgiganten oxå, och där hittade jag en hushållsmaskin!! Den var nedsatt till ett bra pris (gissa vada Carro;) och jag var bara tvungen att ha den, och där fanns bara EN kvar, det var liksom givet!
Så när vi kom hem så var det jag som satte igång och testade den och baby som begav sig ut på en joggingtur!



Först blev det en äppelkaka, eftersom det är <3 favorit;)

Och efter det så smällde jag på med lite småfranska oxå! Det är ju så gott!

Sen lagade jag middag medan baby fixade tvätten, och rätt som det var så hade det gått 3 timmar! Var tog den tiden vägen liksom!!=)
Mie skickade sms att det fanns fribiljetter till Fight Night på Fantasi, och jag ringde ner till Elin och bad henne ta med sig själv och tre biljetter, sem var det vi som cyklade bort och kollade på killar (och tjejer!) som slogs=)


Det var roligt! Men det var "för-matcherna" som var bäst! Dom stora matcherna som alla väntade på var ganska lama. Men hux plötsligt så hade 4 timmar försvunnit där oxå. Tack för mysigt sällskap fina syster och sambo<3


Fighter no.1 =)


Men ingen bäbis idag heller då alltså, men som sagt, vi försöker fördriva tiden bäst vi kan ändå! Så nu blir det äppelkaka och mys med finaste Alec, me and you, just us two<3

2 kommentarer:

  1. Låter som ni hade en riktigt trevlig dag igår. Jag går och tänker på dig lite då och då, fast vi inte känner varandra och aldrig träffats, så känns det ändå så spännande att ni snart har en liten i famnen. =)
    Ser att du är lika glad för att baka som jag - har du också fyllt frysen med hembakat bröd och bullar som jag? Det är sånt där "boa", du vet. En del saker bara måste man göra för att få ro i kroppen. Jag har fyllt flera fack med hembakat - trots att det ju faktiskt egentligen är GÄSTERNA som borde ta fika med sig när de ska komma och hälsa på den nya familjemedlemmen ;)
    Ha en skön dag! Jag har just rensat rabatter och klippt ner buskar - ännu en boa-grej! ;) Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bakmaskin..sån skulle jag med vilja ha..då hade jag nog bakat mer=)

    SvaraRadera