söndag 5 september 2010

Usch, vaknade 7:00 och kunde inte sova, dumma förkylning, varför är det alltid sämre på morgonen? Jag gick iaf upp, gjorde lite frulle, satt mig i soffan och kollade lite på tv.
Vid 9:30 så gick jag in och lade mig bredvid baby som vaknade då, haha, då somnade jag=)
Han väckte mig med kaffe vid 11, sköööööönt!
Det var dags för oss att bege oss till Yllan där det vankandes matmässa. Men jag måste säga, det är inte allt för mycket att hänga i granen. Alldeles för mycket annat som inte har med mat att göra tycker jag, telefonförsäljare och näverförsäljning, kan man äta det?
Vi fick gratis fisk krydda, och en kupong som lovade gratis efterätt om vi gick och åt på Kristianstad steakhouse.
Alec träffade ett äldre par som han kände, men inte mindes namnen på, och vi stod och pratade lite. Mannens fru var väldigt pratig med mig och efter ca 3 minuter så hade hon fiskat upp mobilen för att visa en bild på sitt barnbarn? ha, vilka var dom undrade jag!=) Tydligen nån gammal arbetskamrat till baby =)
Det tog oss 15 minuter att gå in och igenom och ut ifrån mässan, sen fortsatte vi till idrottsplatsen! Killarna och baby hoppade höjdhopp, sprang på tid och spelade fotboll<3





Jag satt i solstolen och njöt av värmen och lyssnade på John Fogety högt i mobilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar