söndag 19 september 2010

Jag är mamma!

Det låter helt sjukt konstigt att säga fortf, jag vänjer mig inte! Livet har bara fått en helt ny mening. Jag menar, jag är ju fortfarande jag, och jag gillar samma saker som innan och så, men den stora skillnaden är att det finns en ny liten människa på denna jord som jag älskar mer än allt annat!
Och hon är en förlängning av mig själv och killen som jag älskar mest, helt sjukt ofattbart stort. Hon är perfekt, min lilla dotter!
Jag har svävat på rosa moln, och gör det fortf, och har inte ens haft ro att sitta ner vid dator och skriva, men jag vill ju för allt i världen inte glömma bort min blogg! Ha, så ikväll när hon nanar så återkommer jag med inlägget om hennes ankomst <3
Tack för att ni väntar på mig ;)

3 kommentarer:

  1. Visst är det fantastiskt! Väntar med spänning på hur allt gick till när hon knackade på och ville ut<3 Kram, Moster M

    SvaraRadera
  2. Bästa mamman <3 Längtar tills jag får träffa er igen. Puss

    SvaraRadera